Az elektromobilitás és a fenntarthatóság érdekében

2021. október 20. Logisztika | Egyéb szektorok

Együtt az e-mobilitásért és a fenntarthatóságért folytatott versenyben: Nico Rosberg a Jungheinrich márkanagykövete.

A Jungheinrich és Nico Rosberg együtt lépnek fel az elektromobilitás és a fenntarthatóság érdekében. A fenntarthatóság mellett elkötelezett vállalkozó, aki a 2016-os év Forma-1 világbajnoka mostantól márkanagykövetként képviseli az intralogisztikai megoldások területén vezető vállalatot – áll a Jungheinrich konszern október 20-án kiadott sajtóközleményében. – Nico Rosberg nemcsak a motorsport ikonikus alakja, hanem csakúgy, mint a Jungheinrich a klímavédelem elősegítését támogató fenntartható technológiák elkötelezett híve és követője – nyilatkozta Dr. Lars Brzoska, a Jungheinrich AG igazgatótanácsának elnöke. Az egykori Forma-1 versenyző a Greentech Fesztivál egyik alapítója, amely a mobilitás, az élelmezés, a mezőgazdaság, a pénzügyek, a divat és az energia területén jövőbemutató technológiák globális platformja. Nico Rosberg Forma-1-es versenyzéstől való visszavonulását követően kiemelt pártfogója lett az elektromobilitásnak és a fenntartható vállalkozási tevékenységeknek. – Új jövőképre és smart-technológiákra van szükségünk bolygónk megmentése érdekében. Ilyen például a villamosítás arányának növelése, valamint a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gazdaság minden területén, de mindenek előtt a mobilitásban. Az elektromobilitás további népszerűsítése érdekében szállok versenybe a Jungheinrich-el együtt – hangsúlyozta Nico Rosberg. A Jungheinrich megalapítása óta az elektromobilitás elkötelezett híve és úttörő szerepet játszik a lítiumion-technológia alkalmazása terén. Pontosan tíz évvel ezelőtt a Jungheinrich az anyagmozgató gépek gyártói között elsőként mutatta be a szériagyártásban készülő, lítiumion akkumulátorral szerelt targoncáját. – Fenntarthatóan akarunk értéket teremteni – ez a közös cél vezérli a Jungheinrich-et és Nico Rosberget, aki személyében testesíti meg ez irányú elköteleződésünket és munkákat. Közösen gondolunk ki ötleteket, dolgozunk megoldásokon és alkalmazásokon a villamosítás, az energiahatékonyság és a fenntarthatóság érdekében, hogy megmutassuk, milyen lehetőségek vannak a jövő raktárában. Új márkanagykövetünkkel, Nico Rosberggel ezt az elköteleződést fogjuk még hangsúlyosabban munkánk középpontjába állítani partnereink és a nyilvánosság számára – emelte ki Dr. Lars Brzoska.

Nico Rosberg

Nico Rosberg 1985-ben született Wiesbandenben, Keke Rosberg Forma-1-es világbajnok fiaként. Tizenegy évet töltött versenyzéssel a Forma-1-ben és 2016-ban elnyerte a világbajnoki címet. Miután felhagyott a Forma-1-es versenyzéssel Nico Rosberg a fenntarthatóság mellett elkötelezett vállalkozóként tevékenykedik, zöld technológiákba és mobilitással foglalkozó start-upokba fektet be. Monacói székhelyű vállalkozása számos projektet vezet. Nemzetközi szakértőkből álló elkötelezett csapat támogatja Monacóban, Nagy-Britanniában és Németországban. Számos sikeres start-up befektetője, mint például a Lilium, Volocopter, What3Words, Tier és Formula E. 2018-ban a fenntartható innovációk elkötelezett támogatójaként elnyerte „Az Év GreenTech Vállalkozója” címet. Egy évre rá megalapította a GreenTech Fesztivált, amely egy globális platform a vezető zöld technológiák és fenntartható életvitel érdekében. 2020-ben megalapította a Rosberg X Racing-et, melynek egyben vezetője is és a csapattal az Extreme E versenysorozatban szerepel. Az Extrem E versenysorozat a klímaváltozás hatásaira hívja fel a figyelmet és bolygónk jövője érdekében az elektromos meghajtású járművek minél nagyobb arányú elterjedését támogatja az alacsonyabb mértékű szén-dioxid-kibocsátás érdekében.

(SCM)