Új beszállítói programot dolgozott ki a Kifli.hu

2021. június 8. Logisztika | FMCG

A Kifli.hu új beszállítói programot dolgozott ki a magyar kistermelők számára, hogy a webáruházban emelkedjen a magyar termékek aránya – mondta Peter Klekner, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója június 8-án, online sajtótájékoztatón.

Példaként említette, hogy a friss áru kategóriában, amelybe a zöldség és gyümölcs is tartozik, a termékek 45%-a származik magyar termelőktől. A mostani programtól azt várják, hogy ez az arány érje el az 50%-ot, ezért bővítik a jelenleg több mint 400 termelőt számláló, magyar beszállító kört. Szabó Réka, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója közölte, az új beszállítói programnak négy alappilére van: finanszírozás, marketing, logisztika és csomagolás, valamint az adminisztráció. A partnerek anyagi kockázatának csökkentése érdekében a Roger pénzintézettel közösen egyedi finanszírozási konstrukciót alakítottak ki, így a termelők számláit akár már három napon belül ki tudják egyenlíteni.  A kistermelőknek jellemzően nincs marketingcsapatuk, ezért a termékeik népszerüsítésében is segít a Kifli.hu, amely kommunikációs csatornáin mutatja be az adott terméket. Szabó Réka szerint a kis induló vállalkozásoknál előfordul, hogy nem tudják hogyan juttassák el a termékeiket a kiskereskedő raktárába, ezért a csomagolásban és a fuvarszervezésben is adnak tanácsot. A termelői szerződés kialakításánál pedig arra törekedtek, hogy csökkentsék a kistermelők adminisztrációs terhei. A Magyarországon a Kifli.hu webáruházat működtető cseh társaság, a Rohlik Group. Jelenleg több mint 750 ezer vásárlóval rendelkeznek három piacon.

(MTI)