Archívum: Rendszerintegráció Gyálon
2005. április 1. | Egyéb | Egyéb szektorok
A Tesco Frissáru Logisztikai Központ rendszerintegrátori feladatait a Wincor-Nixdorf Kft. látja el csakúgy, mint az angol kiskereskedelmi lánc magyarországi áruházaiét is. A központban üzemelő rádiófrekvenciás hálózat telepítése, működtetése, valamint az eszközök teljes szervizhálózatának biztosítása is a cég feladata. A gyáli raktárban használt RF kommunikációs rendszert először a Tesco herceghalmi logisztikai központjában vezették be a cég szakemberei, szorosan együttműködve a Tesco fejlesztői csapatával.
Az RF-rendszer integrálása a Tesco üzleti rendszerébe szintén a vállalat munkatársainak közreműködésével zajlott.
A Karl-Heinz Nixdorf által 1952-ben megalapított panderborni székhelyű német cég a kereskedelmi és banki automatizált berendezések vezető gyártója. 1990-ben a céget a Siemens Information AG vásárolta fel, majd 1999-ben kivált onnan, és önálló vállalatként Wincor-Nixdorf néven ma már multinacionális cégként tartják számon.
A magyarországi leányvállalat 2000. október elsején kezdte meg működését, szintén a Siemens Rt.-ből kiválva, s ma hazai viszonylatban a kiskereskedelmi IT megoldások és szolgáltatások egyik vezető beszállítója. Itthon a cég partnerei a legnagyobb német és angol kiskereskedelmi láncok. Szoftver- és hardverfejlesztési tevékenysége mellett országszerte több, mint 56 szerviz-munkatárs biztosítja igény esetén az akár két órán belüli kiszállást. A cég a teljes informatikai outsourcing feladatok ellátását is felvállalja, ezáltal leveszik az ügyfelek válláról az informatikával kapcsolatos problémákat. Ezen kívül olyan területeket is támogat megoldásaival, mint benzinkút-rendszerek és üvegvisszaváltó automaták, melyekben együttműködő partnere a Tescónak. 2004. október elsejétől a banki üzletág elindításával, már a német cég teljes portfóliója elérhető a magyarországi piac számára.
A rádiófrekvenciás termékazonosításban, illetve -elosztásban jelentős szerepet játszó Symbol WWC1060 csuklóterminálokat a hozzájuk tartozó RS 1 szkennerekkel, illetve a PDTG 6846 mobil terminálokat a BCS Hungary szállította a gyáli Frissáru Logisztikai Központ számára.
Az eszközök mindegyikét a cég szakemberei konfigurálták be, látták el szoftverrel a Tesco hálózati beállításainak megfelelően. A BCS Hungary szakemberei már az építési tervek készítésének idején is együttműködtek a Tescó-val, amikor a tervrajzok alapján megtervezték az eszközök biztonságos üzemeltetéséhez szükséges, a megrendelő igényeit kielégítő, háromszáz százalékos lefedettséget biztosító rádiós hálózatot. Az eszközök biztosításán túl javítási-üzemeltetési-karbantartási szolgáltatást is nyújtanak az angol áruházlánc számára, amelynek értelmében a cég biztosítja, hogy a hibabejelentés és a javított eszköz visszaszállítása, illetve a javítás tényének lejelentése között nem telhet el 5 munkanapnál több. Szüksége esetén csereeszközökkel is állnak a Tesco rendelkezésére.
A BCS Hungary már tizenhárom éve a vonalkódos, rádiós és mobil informatikai rendszerek egyik szakértője, a MOBISYS Group tagja, amely öt kelet-európai tagvállalatot tömörít. A cégcsoport a régió legnagyobb, európai szinten pedig a harmadik legnagyobb vonalkódos megoldásszállítója. A vállalat ma már elsősorban rendszerintegrátorként van jelen a magyar piacon. A BCS Hungary által ajánlott, piacvezető gyártók eszközeivel felépített rendszerek a feladatok legszélesebb spektrumára adaptálhatók, figyelembe véve a vállalatok számára elsőrendű gyors megtérülési követelményeket.
Supply Chain Monitor 2005. április