Előretörtek a sajátmárkás termékek 2018. március 19. Új lendületet kapott a kereskedelmi márkák térnyerése a globális kiskereskedelmi piacok értékesítését tekintve. Magyarországon 2017-ben mintegy 1 százalékpontot nőtt a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése: a több mint 1700 milliárdos forgalom közel 29%-át hasították ki. A vegyi áruk piacán továbbra is erősebbek a gyártói márkák, a 2017-es 400 milliárdos értékbeli forgalom valamivel kevesebb mint egyötödét adták a kereskedelmi márkák – olvasható a Nielsen március 13-án kiadott közleményében.
Nőtt az élelmiszer- és vegyi áruk kiskereskedelmi forgalma 2017. augusztus 29. Európában a negyedik leggyorsabban, értékben 6,4%-kal nőtt az élelmiszer- és vegyi áruk magyarországi kiskereskedelmi forgalma a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest – derült ki a Nielsen augusztus 29-én közzétett elemzéséből.
Növekedett az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma 2017. február 1. Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalmának értéke 2015 decembere és 2016 novembere között 2%-kal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, mennyiség szempontjából 1%-kal csökkent a bolti eladás – derül ki a Nielsen, február 1-jén közzétett legfrissebb felméréséből.
Csökkent a fogyasztói bizalmi index a második negyedévben 2013. július 24. Magyarországon az első negyedévi javulás után kis mértékben, 43 pontról 41-re csökkent a fogyasztói bizalmi index a második negyedévben, de még így is 11 ponttal magasabb az egy évvel korábbinál – közölte a Nielsen piackutató július 24-én az MTI-vel.