Bővül a TotalEnergies globális partnerhálózata

2021. július 27. Egyéb | Egyéb szektorok

A TotalEnergies megújítja globális partnerségét a Peugeot-val, a Citroën-nel, illetve a DS Automobiles-szal, valamint tovább bővíti együttműködését az Opel és a Vauxhall márkákkal – jelentették be sajtóközleményben, július 27-én.

A TotalEnergies és a Stellantis bejelentették, hogy a következő öt évre megújítják partnerségüket a Peugeot, a Citroën és a DS Automobiles márkák esetében. Mindezek mellett, a két vállalat együttműködése tovább bővül és új fejezetet nyit az Opel és a Vauxhall bevonásával. Ez a globális partnerség mostantól öt fő területre terjed ki. A kutatás-fejlesztés területének fejlesztése: a két vállalat közös célkitűzését a fenntartható fejlődés és az innováció jegyében határozta meg. Ezek leginkább a mobilitás új formái, az alacsony szén-dioxid-kibocsátású vagy bioforrásból származó üzemanyagok, kenőanyagok és folyadékok, az új, villamosított motorok és azok összetevőinek optimalizálása esetén kínál újabb megoldásokat. „First-fill” kenőanyagok biztosítása: a Stellantis csoport világszerte ismert öt érintett járműgyártással foglalkozó márkája TotalEnergies termékeket használ gyáraiban. A Peugeot, a Citroën, a DS Automobiles, az Opel és a Vauxhall márkák értékesítése utáni szolgáltatások és karbantartások esetében a Quartz kenőanyagok kerülnek kizárólagos ajánlásra és értékesítésre. A szakképzett szerelők, karbantartók hozzáférnek a TotalEnergies csúcstechnológiájú motorolajaihoz, amelyek kifejezetten ezen öt márka motorjaihoz lettek kifejlesztve, ezzel garantálva a teljesítményt, a megbízhatóságot és az üzemanyag-megtakarítást. Autóverseny, műszaki és sportszakmai együttműködések biztosítása, amely ezentúl kizárólag a fent említett márkák által indított különböző elektromos és hibrid versenyprogramokra fókuszálnak. A mobilitás és az EV-töltés a partneri kapcsolatot egy teljesen új szintre emeli. A Stellantis mobilitási márkája, a Free2Move a TotalEnergies által üzemeltetett töltőállomás-hálózatot fogja használni Párizsban. 

– Büszkék vagyunk a hosszú ideje meglévő partnerünk megújult bizalmára, és örömmel terjesztjük k együttműködésünket az elektromos mobilitásra, valamint az Opel és a Vauxhall márkák kenőanyag-ellátására. Azzal, hogy az ügyfelet minden eddiginél jobban stratégiáink középpontjába helyezzük, a megújulás jól szemlélteti a két csoport közös értékeit: a csapatszellemet, a teljesítményt és az innovációra irányuló törekvést. Ez a kibővített partnerség azt a közös elhivatottságunkat is bizonyítja, hogy az elektromos mobilitást mindenki számára elérhetővé tegyük, és ezzel szaktudásunkat az éghajlati problémák megoldása érdekében tett kötelezettségvállalásaink szolgálatába állítsuk – hangsúlyozza Alexis Vovk, a TotalEnergies marketing és szolgáltatási igazgatója. – Örülünk, hogy megerősíthetjük együttműködésünket a TotalEnergies vállalattal. A nagy teljesítményű akkumulátorokon bevezetett fejlett kenőanyag-technológiák és közös fejlesztések jelentős technológiai előrelépést jelentenek a jövő üzleti és mobilitási kínálatában, valamint a mindennapi ügyfeleink és a motorsport-üzletágunk számára – mondta Thierry Koskas, a Stellantis értékesítési és marketingigazgatója.

(SCM)