A Jungheinrich bővíti értékesítési és szervizhálózatát Dél-Amerikában

2018. február 12. Gazdaság | Egyéb szektorok

A Jungheinrich a közeljövőben aktívan belép a kolumbiai, perui és ecuadori piacokra, tovább erősítve sikeres dél-amerikai terjeszkedését. A hamburgi nagyvállalat 2018. január 1-től átvette a Grupo Agencia Alemana vállalatot, mellyel már évek óta értékesítő partnerként működött együtt.A Jungheinrich az első olyan teljes körű megoldásokat nyújtó vállalat az intralogisztika területén, amely ebben a három országban saját értékesítési és szervizvállalattal van jelen.

– A világ ismét egy kicsit sárgább lett. A Jungheinrich immáron 39 országban van jelen saját értékesítési vállalattal. Ezzel szeretnénk nyomatékosítani globális vezető pozíciónkat az intralogisztika területén, valamint konzekvensen követni növekedési stratégiánkat. Több éves sikeres együttműködés után kereskedelmi partnerünk most teljességgel a Jungheinrich hálózat részévé válik Kolumbiában, Peruban és Ecuadorban. Beleértve megbízható szervizhálózatunkat, alkatrészellátásunkat és átfogó tanácsadási szolgáltatásainkat is. Segítségükkel a helyszínen optimálisan ki tudjuk aknázni az adott piaci lehetőségeket – nyilatkozott Dr. Lars Brzoska, a Jungheinrich AG értékesítési és marketingigazgatója.

Kolumbia, Peru és Ecuador Dél-Amerika dinamikusan fejlődő országai közé tartoznak. A piaci helyzet pozitív irányú alakulása mindhárom országban kedvező feltételeket teremtett a Jungheinrich számára, hogy ebben a régióban is erősítse jelenlétét. Brazíliában 2001-ben, Chilében 2016-ban alakultak meg a leányvállalatok. A mostani terjeszkedéssel a Jungheinrich tovább erősíti piaci pozícióját Dél-Amerikában.

(SCM)